hi
ik heb de candy's, flakes en basecoats van inspire wel eens gebruikt. Ik ben zeer te spreken over de candy lakken. Deze geven heel veel diepte en vooral super mooie kleureffecten.
De flakes, dan spreek ik over de grootste flakes, vond ik wat minder. Ik vond ze te erg 'liggen' op het oppervlakte van het project waardoor je niet veel glinstering kreeg. Het is moeilijk uit te leggen. Maar als je wil gaan voor het botsauto'tje effect met die flakes, zijn ze er, mits je heel veel flakes spuit, ideaal voor! Maar om een laagje flakes te spuiten vind ik de grote flakes niet geschikt, wel om een tank of helm o.i.d vol te spuiten.
De basecoats vond ik fijn spuiten, zo uit de fles, maar je moet er heel voorzichtig mee zijn. Je hoeft er maar iets met je nagel eroverheen te gaan of je schraap de verf er al af en ik vond de verf een beetje 'krijtachtig'... heel apart. Maar dat is slechts mijn mening erover.
Ik gebruik inspire eigenlijk alleen maar voor de candy's, omdat deze zo'n prachtige diepte geven in het project.
Grtz Frank
_________________ ACTIE IS REACTIE
|